środa, 3 września 2014

Liebster Award. ;D

Jeeej!Bardzo dziękuję za nominację StayStrong z bloga http://depressed-lukebrooks-fanfiction.blogspot.com/ .Nie wierzę,że komuś podoba się to co tu publikuję.Jesteście cudowni! ♥

Nominacja do Liebster Award otrzymywana jest od innego bloggera,w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę"Jest przeznaczana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwości ich rozpowszechnienia.Po otrzymaniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań,otrzymanych od osoby,która cię nominowała.Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga,który cię nominował.

PYTANIA:

1.Co cię zainspirowało do napisania tego bloga?
Już wcześniej pisałam fan fiction,a że ostatnio zwariowałam na puncie Janoskians,w końcu zdecydowałam się na napisanie ff właśnie o nich. :)

2.Jakiego wokalisty/zespołu słuchasz najczęściej?
Hmmm,najczęściej słucham 1D i piosenek Janoskians. ;*

3.Jakiego rodzaju filmy najczęściej oglądasz?
Komedie. ;D

4.Co robisz w wolnym czasie?
Biegam,czytam,piszę,słucham muzyki. ^^

5.Twoje ulubione fan fiction to?
Destroyed. 

 6.Jaką książkę przeczytałaś ostatnio?
Ostatnią książką jaką przeczytałam były Smocze Kości Margaret Weis i Tracy Hickman,którą gorąco polecam. :)

7.Jak nazywa się twoja ulubiona piosenka?
This freakin' song oczywiście. :D

8.Czy przyszłość wiążesz nadal z pisaniem?
Myślałam nad tą opcją,ale mam jeszcze dużo czasu. ♥

9.Na jakich portalach społecznościowych posiadasz konta?
Facebook,Instagram,Twitter,Ask.fm,Snapchat,Askme.pro i to chyba tyle. :*

 10.Masz rodzeństwo?
Tak,mam młodszego brata. ^.^

 11.Jak byś opisała siebie w dwóch słowach? 
Hmmm,trudne zadanie.Zawsze trudno jest opisać siebie,ale spróbuję. ;)
Zabawna i szalona. No nwm.

NOMINUJĘ:

Destroyed. 
 Find me. 
Janoskians. ;) 
 Love survives all. ♥
Stole my heart.
Peril life.
Rewanż.
Jesteśmy tymi,przed którymi ostrzegali nas rodzice.
Useless.
Uncanny.
Keep calm and love The Vamps.

PYTANIA DO WAS:

1.Do której klasy uczęszczasz?
2.Jakie jest Twoje drugie imię?
3.Jakie są Twoje zainteresowania?
4.Czy swoją przyszłość wiążesz z pisaniem?
5.Co cię zainspirowało do napisania tego bloga?
6.Jak się nazywa Twoja ulubiona piosenka?
7.Jaki jest Twój ulubiony serial?
8.Co sprawia,że poprawia Ci się humor?
9.Jaka jest Twoja ulubiona książka?
10.Masz rodzeństwo?
11.Lubisz sport?


5 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację, słońce ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ejjj kiedy next???!!! :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce pisałam,że w sobotę. :C
      Przepraszam,że rozdział będzie tylko raz w tygodniu,ale mam urwanie głowy.Dziś np. Siedzę nad książkami od 18 do teraz i jeszcze nie skończyłam.Do tego mam treningi i muszę chodzić na wszystko do Kościoła,bo idę do bieżmowania.Ja po prostu nie wyrabiam,a to dopiero pierwszy tydzień,więc rodział będzie zawsze w soboty,chyba że nie będę wstanie,ale wtedy będę się starała,albo Was powiadomić,albo jak najszybciej dodać.Przepraszam :C :/

      Usuń

Obserwatorzy