czwartek, 8 października 2015

Epilogue

*3 lata później*

-Luke, zabierz jeszcze to pudło!-Powiedziałam, odkładając pudełko z pamiątkami na podłogę w salonie.
Po dłuższym czasie postanowiliśmy zamieszkać razem.
Wspólne mieszkanie, wspólna przyszłość.

Nie zawsze było między nami kolorowo.
Zerwaliśmy ze sobą cztery razy i schodziliśmy się za każdym razem po chwili, nie mogąc wytrzymać bez siebie.
Po tych kilku latach kocham go jeszcze bardziej, o ile to w ogóle możliwe.
Przeszliśmy wiele razem i to jeszcze bardziej nas do siebie zbliżyło.
Każde zdarzenie sprawiało, że zakochiwaliśmy się w sobie od nowa.

-Jak nazwiemy nasze dzieci?-Siedziałam na kolanach chłopaka i popijałam kakao.
-Myślisz już o dzieciach?-Spojrzałam na niego i zaśmiałam się pod nosem.
-Myślę o naszej wspólnej przyszłości.-Odpowiedział poważnie i cmoknął mnie w szyję.
-Może dla chłopczyka Olivier, a dziewczynki Skylynn?
-Albo dla chłopca Luke Junior.
-Jasne. Nie zrobię dziecku takiej krzywdy.-Zaśmiałam się, odkładając kubek na stolik.
-Ouch, raaaanisz.-Zrobił minę zbitego pieska, co wyglądało komicznie z kilkudniowym zarostem.
-Przepraszam, kotku.-Chciałam pocałować go w policzek, ale obrócił głowę tak, ze trafiłam w usta. Pogłebiłam pocałunek, zjeżdżając dłonią z szyi na tors chłopaka.
-Kocham cię.-Wyszeptaliśmy w tym samym momencie, z uśmiechem na ustach.

Nie potrzebowałam niczego więcej, tylko jego bliskości. On dawał mi siłę do życia, pomagał stawiać kroki. Podnosił, gdy upadałam.
To jeden z wielu powodów, za które go kochałam, a było ich naprawdę wiele.

__________________
wyje

2 komentarze:

  1. Ryczę... Naprawdę ryczę!!!
    Dlaczego to już koniec?
    Mam nadzieję, że nie zmarnujesz swojego talentu i nadal będziesz pisała, nawet na innym blogu :)
    Pozdrawiam
    |Lauren

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( nie chciałam ciągnąć tego opowiadania na sile, takie zakończenie było okej, może kiedyś wroce do tego i napisze tą drugą część, ale jak na razie nie mam na nią pomysłu, a nie chce pisać z przymusu (:
      dziekuje za tę słowa, to kochane ♡ teraz bardziej skupiam się na wattpadzie i tam publikuje swoje fanfictions, więc jeśli jesteś zainteresowana to znajdziesz mnie pod nickiem @brxxksh ♡♡♡
      jeszcze raz dziekuje i kocham x

      Usuń

Obserwatorzy